Hickstead <3

Fy, såg det live.Finns inte ens ord för sånt här, otroligt hemskt.
Det får mig att tänka en extra gång, ta liksom vara på tiden med era underbara djur.
Så fort jag ska göra nånting så brukar jag alltid tänka en gång extra, när en storhästbloggares häst dog i somras så vart jag så imla skakis att jag knappt vågade göra nånting, skyddade så mycket det gick att skydda och red lungt eftersom jag var så rädd, så himla skakis över vad som hänt.
Man får sig en riktig tankeställning.
It's unfair.

Rest in Peace Hickstead♥

Kommentarer
Postat av: astrid

vad menar du? :o jag kom hem från semester idag och har nog missat något? Tell me? :)

2011-11-06 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0