Miss

Vet ni vad jag saknar? Jag saknar min älskade b ponny.. Saknar bponny tiden som in i norden, den bästa tiden som finns. Alla ni Bponny ryttare, NJUT!
Jag önskar att jag fått Lucke mycket tidigare, jag fick honom när jag var 11, jättesent... :(
Gud vad jag saknar min fina underbara vän, min allra bästa vän ♥
Vet att han har det super bra nu, även fast att han kan vara dum så älskar dom honom iallafall, precis så det ska vara.
Första tävlingen med Lucke, vi kom 3a. Jag blev så glad att jag började gråta...
Provridningen, ser ni vad liten jag var? Fy vad jag saknart, vill vara mini, vill fortfarande ha dig kvar.
Hade vi haft egen gård hade jag nog aldrig sålt honom, hade hittat nån liten som kunde ridit honom och tävlat honom.
Precis innan han skulle åka...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ush vad hemskt :( var man typ deprimerad as länge efter att han försvann? Det skulle jag blivit :( Ska du uppleva detta igen med Robert? Elr ska ni alltid behålla? Blir det isf storhäst efter? Ush med att sälja:(

2011-11-11 @ 22:07:18
Postat av: bex

<3

2011-11-13 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0