Monday

Lite kortfattat då.
Träning för Klara Lindström, första gången! Emma frågade om jag ville vara med och giveltvis så tackade jag ju ja ;)
Vi började med en evighets övning som var en cavaletti - hinder - cavaletti.
Så här:
Vi hoppade alltså detta på volten (som jag försökte rita så fint ^^)
Råbert fattade övningen direkt och var klockers, hoppade den ett par gånger i ena varvet sen i andra.
Hoppade lite linjer, först väldigt lågt och sen höjde vi upp till LA bana (100). Klockren på alla förutom på sockerbitshindret, det var en dogleg till de hindret och det var 2 sockerbitar och en bom över då, tror inte han såg hindret riktigt så han hoppade rakt in i bommen stackarn :( Jag hoppade av direkt eftersom jag trodde han gjorde sig illa men icke! kändes nog bara väldigt äckligt...
Sen fortsatte vi och allt kändes kanon bra! Bra in på alla hinder, amazzzzing!
Synd att mamma inte kunde vara där och filma men men...
Bjuder på en gammaltöting bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0