Ridningen idag

Slängde upp min kusin på Råbert, det gick skitbra! Längesen han red så jag trodde att han hade glömt en massa men efter lite upprepningar så gick det kanon bra, han chockar mig varje gång!
Jag hjälpte honom mycket på marken och visade lite hur han skulle göra, gick brevid och lite sånt.
Han börjar verkligen få in rytmen nu, himlans kul, hoppas bara att han tycker det är lika kul :)
Jag hoppade upp i slutet för att känna på honom och han var himlans fin, mjuk och go! Red honom på en lite lägre form och försökte jobba med ryggen, han börjar bli jättefin i kroppen nu tycker jag!
-
-
Bilderna är från förra hösten på min kusin och Råbert :)

Kommentarer
Postat av: tovearvidsson

fint han går :)

2011-11-05 @ 09:49:35
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0