Rooobbii

Hade lunchfodring idag, kom till stalet halv 1 och började med att ta in honom.
Förstår inte hur han ens kan vilja rulla i leran :( Han var inte så jätte lerig om benen så jag slappa tvätta dom idag så jag kunde linda honom hih.
Skrittade på asfaltsvägen (Äntligen!!! Kan inte göra det när det är vardag eftersom jag kommer till stallet när det är svart och jag tycker det är obehagligt att rida där när det är mörk eftersom Råbert är som han är och alla kör som idioter :( )
Skrittade mot Hästkliniken , vände när jag var där borta så jag skrittade 20 min.
Red i paddocken där efter, använde mig av bommar och hoppade studds 3-4 gånger.
Han var kul att rida idag, han var "storhöstaktig" så här lång och "seg" inte riktigt seg men lånsam, inte bara rusa iväg som han lätt kan göra ibland eller ha den här normala tempo galoppen, utan han var jättemysig att rida!
Tror jag håller på att bli sjuk, vart andfådd jätte snabbt och orkade inte rida så länge.. Red ca 40-45 min önskade jag kunde ridit minst 1h idag iallafall, Jaja vad ska man göra? ;)
Tog in honom och fixade iordning honom så han var redo för att gå ut i hagen igen. Elin kom sen så vi gick och fodrade dom, Crazy horses! Vi slängde ut massor höger men ändå ska dom springa och ta varandras, suck ;)
Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi en sväng på stan och jag fick en jättefin tröja med ARMBÅGSLAPPAR<333
Bild kommer nog snart!
Bild från dressyrtävlingen sist :3
Foto : Fanny Uhlin (eller Alice Uhlin , det var Fanny som skickade dom så jag antar att det var du (a) )

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, det var Fanny som tog alla bilder på dig :)

2011-11-13 @ 18:47:45
URL: http://fotokusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0