Svar på Fråga

Hanna om Miss: Ush vad hemskt :( var man typ deprimerad as länge efter att han försvann? Det skulle jag blivit :( Ska du uppleva detta igen med Robert? Elr ska ni alltid behålla? Blir det isf storhäst efter? Ush med att sälja:(
-
Svar : Jag var väldigt deprimerad innan jag skulle sälja honom, mådde jätte dåligt, det satt i lite efteråt också men jag tycker nog et var värst innan..
Förhoppningsvis så kommer inte Råbert säljas, vet inte, vill hellre hyra ut honom eller nått, usch vill inte tänka tanken att behöva sälja honom ens. Vill inte, VILL INTE..
Det kommer bli storhäst efter Råberts och min tid är över..

-
Råbert flyger över 110 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0