Tävlingen

Det var 60 starter innan jag skulle startutsläpp på morgonen så vi var ändå tvunga att gå upp tidigt :(Jag startade inte förens vid 12 nångång och hästarna skulle släppas ut vid 9, tänk er vilken sovmogon jag kunde fått..
Tog cirka 50 min dit, det var dåligt väder därför längre tid.
Det regnade när vi kom fram, det regnade heeeela dagen lång = Kall unge.
Fy, hatar när det är kallt, men jag tog mig i kragen och försööökte igonera det, man fick endast vara 5 ekipage på FRAMRIDNIGEN och eftersom det regna så gick ju alla bara omkring där inne även fast att dom var klara så vi andra fick ju skritta omkring i regnet där ute. Blä!
Men allt gick iallafall bra, han kändes fin och lydig inför LC+5 klassen.
Väl inne på banan ( som förövrigt var dålig eftersom underlaget var helt aa jagvetintevad det var AS ojämnt, det lutade massor! )  Han var iallafall väldigt tittig ?!? och skulle kolla på typ allt, men han hoppade allt, var i ett hinder sen lyfte han massor på dom andra, jag chansade inte så mycket utan försökte få en fin runda, det räckte till en 4:e plats!
Vi ställde in honom en stund innan andra klassen (LB). Han var lika fin sen på framridningen men något tröttare.
Inne på banan kändes han lite seg och trött, smög på lite hinder men hoppade hööögt över hihi.
I omhoppningen kändes det mycket bättre, chansade inte så mycket här heller, ville ha lite revansch sen förra tävlingen och satsade mest på dubbelnollan som vi faktiskt fick, låg 2 tills sista ryttaren kommer in och petar ner mig, surt! Men jag är super nöjd! :D
(Tack Mimmi för bilderna, tyvärr vart dom inte så bra eftersom det regna och det är svårt att få bra bilder imonhus)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Filmen från LB, vart ingen från LC+5.

Kommentarer
Postat av: Linnea PHilipson

Hej! Jag har lite bilder på dig från framhoppningen i Söndags, dock vet jag inte riktigt hur kvalitén på bilderna är ;) Kommentera din mailadress i min blogg så kan jag skicka dem :)

2011-11-24 @ 19:03:51
URL: http://linneaphilipson.devote.se
Postat av: Carro

Vart va tävlingen för någon stans, asso vilken klubb? :)

2011-11-30 @ 11:17:13
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: noooris

var han lute trött ? :))

men rider på NFK och har sett dejj där med Råbert ett antal gånger och ni tar ju hem allt! ;) puss på dig.

2011-12-10 @ 16:19:54
URL: http://metrobloggen.se/norasandberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0