Ajajaj!

När jag gick på idrottskolan Prolympia i 6an så tränade vi ju rätt så hårt, fy sjutton vad det tog på mina knän! Jag hade oftaofta ont i mina knän, och jag var inte den ända.
Det tar ju jäkligt mycket på knäna när man rider också... Usch!
Sen jag gick på den skolan så har jag haft ont i knäna från och till, allt ifrån att knänen "Låser" sig eller att det knappt går att gå.
Igår när jag vaknade så hade jag rätt så ont i ena knät, senare under dagen så fick jag lika ont i andra.
I dag har jag haltat fram hela tiden, lånade Melindas käpp lite så jag kunde stödja mig på den.
Vet inte om jag kommer kunna rida idag, kanske barbacka. Vi får se. Ingen idé att gå en promenad eftersom jag knappt kan gå, jo jag kan gå men det gör satans ont!
Bild på hur knät ser ut innuti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0