Always the same

Skulle rida ett dressyrpass inför morgondagen idag.
Skrittade fram ca 15 min sen travade jag fram, tänkte inte så mycket på formen utan bara att han gick framåt.
Han gick i låg form.
Plockade sakta upp honom till en högre form, han var jääättefin i början, fick honom verkligen till en fin och hög form.
Men så fort han blir trött så skiter han i mig, han är så himla lat (oftast) så han blir till en stenklump.
Klart som bövelen att man blir sur och vill vara en stenklump tillbaka, men försökte göra det bästa av det, göra mycket volter och ställa igenom ordentligt.
Emma hoppade upp och red igenom honom lite, hon sa samma som jag. Skönt det så det inte är jag som är problemet liksom.
Men avslutade med en bra känsla, huvudsaken.
Gammal charmig bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0