Another day

Det gick bra idag, men krävande.
Emma var tydligen hemma så hon kom och hjälpte mig lite, jag satte upp en liten kombination.
Jag gjorde några 8volter men han byter inte galopp hela tiden utan han byter med fram och glömmer bakbenen, suck!!
Så vi tränade på det, ingen skillnad, lat ponny! Ibland får han ju värsta klockers bytena men ibland bara ignoerar han hjälperna.
Emmas syster hjälpte mig lite också, så när det satt i slutet så gav vi oss där.
Hoppade typ bara 5 språng på det lite högre, eller högre och högre, det var bara 90 ;)
haha charmtroll!

Pussss?

ZzzZzzZZZzzzZZ

Han börjar bli lite rundis nu, pälsen gör väl sitt men det är bra!

Ursäktar min matchning men trodde ingen skulle fota haah :)

-

-

-
-
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!

HAHA

-

-

-

-

-


Kommentarer
Postat av: Emma

Söt :D

2011-10-13 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0