Dressyr tävlingen

Kaos på morgonon, vi hade planerat att vara där till kvart i 11 och då skulle jag ha en timme att rida fram. Jag var start nummer 17 och när vi kom fram så skulle startnummer 11 gå in(?!?!) så mamma sprang upp och kollade om dom kunde flytta mig mycket längre ner på startlistan.
Jag hade tagit ut Råbert från transporten så jag höll på att ta på mig kavajen och stövlarna, tyvärr hann vi ju inte fixa någon donut i mitt hår eftersom det vart så stressigt när vi kom fram.
Det gick bra att flytta ner mig så jag var start nummer 24 istället så jag hade gott om tid att rida fram.
Han kändes lite stel och allmänt jobbig, red på iallafall försökte att inte tänka på det alltför mycket.
När det var min tur att gå in i ridhuset så fick jag hjärnsläpp (?!?) Paaanik!!!
Som tur va Ellinor Kastensson där och hjälpte mig komma ihåg, puw! Turen!!
Han kändes lite spänd när jag började, ville inte riktigt släppa.
Det rullade på så det kändes helt okej, tycket det kändes mycket bättre förra gången jag tävlade dressyr men det var helt godkänt även fast att jag hade hoppats på VG ;)
Så när jag kom ut skrittade jag av och han bara ställde sig och pissa, stackarn, säkert därför han var så spänd <3
Så vi gick bort och lastade in honom eftersom vi räknade med att jag inte skulle komma bland topp 3 placeringarna och det är endast topp 3 som går in med häst.
Gick bort och kollade hur det låg till och jag kollade lååångt ner först eftersom jag antog att jag inte hade så bra resultat så jag frågar vart sjutton jag är, så hör jag Emily säga, men du ligger ju 4a!!
Haha chockad tjej, men slutade på en 5e plats! :)
Duktiga lilla underbara ponny♥
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
:D
Foto: Christian Book

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Grattis! :D superkul ju!

2011-10-29 @ 23:06:29
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Frida

Remember what I said, DRESSYR DRESSYR DRESSYR! :D

Grattis förresten ;)

2011-10-31 @ 08:26:38
URL: http://fridaawesterdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0