Jag äger den finaste på jorden <3

Jag kan inte beskriva hur glad jag är över att ha min finaste ägodel, kan knappt förstå att jag kan ha något så underbart!
Finner verkligen inga ord.
När vi kom fram till tävlingsplatsen så checkade vi läget och så.
Tog ut han ganska omgående eftersom det gick skit fort!
Skrittade fram honom i cirka 15-20 min sen travade jag fram tills det kändes bra.
Han var super mega fin på framhoppningen, haha gick som en lite dressyrhäst tills det var dags att hoppa då han förvandlades till en liten hoppeponny ♥
Fick jättefina språng och han tyckte det var skitkul, Anita (hon som äger Skogslotten) tyckte att han såg jätte fräsch och fin ut.
L:B, Det är den här känslan vi har letat efter som vi hade idag, DEN känslan! Åh helt underbart!
Han var superfin, tvekade lite på 1an sen låg han bara på, alla hinder skötte han utmärkt!
Sen hiner nummer 10 i omhoppningen så var jag så dum och la honon för nära den oxern så fick ett skitstopp, men jag är verkligen supernöjd, han var jättefin resten av banan, bara skuttade vidare ;)
L:A, skrittade fram han i 10-15 min, han var ju fortfarande varm efter LBn.
Han var lika fin på framhoppningen nu som i förra klassen, bara skuttade över 1meter hindrena som ingenting.
Inne på banan sen så var han super fin, fick ett skitpet på 2an som knapptmärktes, han lyfte inte riktigt på benen haha, resten av banan var helt gudomlig, alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen, SÅ GLAD JAG ÄR!
Han hoppade kombinationen i båda klasserna och tog ett galoppsprång och inte 2!
-
-
-
-
-
Framridningen.

-

Tack Mimmi för bilderna! = http://mimmiruno.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0