Paddocken

Red markarbete i paddocken eftersom det var det som stod på schemat.
Han var jätte duktig, skrittade fram ca 15 min då jag gjorde mycket volter och 8volter, funkade kanoners.
Gjorde samma sak i traven då jag blandade in bommar och cavaletti, fin ponny.
Han gick förvånadsvis bra, kanske för att jag hade musik på? haha, han kanske gillar musik, vem vet? ^^
Imorgon kommer jag lägga upp en liten bana i paddocken, bilder kommer ocskå då världens bästa Bex är påväg hit just nu så hon hakar på till stallet imööörgon!
Ska även förbi stan imorgon och köpa en ny plattång då min gick sönder :( Har spanat på en tröja som jag evl ska köpa också, det blir bra.
Bild från förra året, schabraket är sålt (sålde det idag) ska skicka det så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0