Ridniiing

Tränade för Linnis idag och det gick toppen bra!
Hon gav mig lite tips på hur jag skulle rida och hon hoppade även upp på Råbban och kände lite på honom så det blev lite lättare att hjälpa mig när hon visste hur han var liksom.
Gud va snygg han är när man står och kollar på honom nu, jag tycker han har fått massa muskler över nacken och rumpan, mycket mer biff nu! Härligt!!
Vi sysselsatte honom hela tiden som hans förra ägare (Ida Pegers) sa att man skulle göra, jag var lätt och mjuk i handen och förskte att inte tappa tålamodet när han bara sprang iväg, som tur var så lönade det sig till slut. Finafina ponny<3
Ska träna och träna för jag har ett mål, ett mål som jag vill skriva en bock brevid.
Jag VILL verkligen starta LA dressyr innan han säljs (Jag vill aldrig, aldrig sälja honom, men vad har jag för val?) skulle vara grymt att göra det, han har ju startat det förut så han har det ju i sig ;) Fina placeringar i LA dressyr har han.
Måste verkligen traggla på det här, det kommer funka bara man vill, kommer klarat!
Somsagt, tränatränaträna! Don't give up!
Måste börja träna för världens bästa Jessika också, dessto bättre han är på marken dessto bättre kommer det gå på hoppbanorna sen.
Underbara älskade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0