RIDNING PÅ SCHEMAT

Red honom på banan, skulle egentligen skritta ut tills vi insåg att det aldrig skulle sluta regna så han fick gå ett pass i rihuset. Red i 45 min då jag varierade olika övningar hela tiden, mycket volter då jag ville ha honom avslappnad och mjuk även rund. Han va finis!
Har bestämt mig för att inte hoppa nånting i veckan inför tävlingen, han har gått så hårt senaste tiden nu så han behöver egentligen inte hoppa den här veckan, skönt för honom.
Så blir nog att rida ut på Torsdag om vädret och tiderna passar in och lite sånt, ska eventuellt på stan en snabbis och kolla en jacka jag ska köpa på söndag, wihu!

Kommentarer
Postat av: Emily Klemedsson ♥

hej julide! :)

lånade en bild från din blogg till våran hoppas de är lugnt hör av dej annars!! :))<3

hoppas du får en fin kväll :))

2011-10-18 @ 21:16:06
URL: http://hoppsystrarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0