Tävling

L:C, han var jobbig på framhoppningen, "fastnade" i bettet och var alllmänt jobbig och ville bara krypa på. Inte för att han var osäker eller så utan att han lyssnade inte på mig.
Väl inne på banan var han exakt likadan, han kröp på allting och gjorde helikopersprång och det kändes bara skit.
Fick ett stopp på sista i omhoppningen för att mina ben var helt döda och jag slutade rida så hoppades väl att han skulle hoppa iallafall, men icke! Det var inte han med på. Om matte inte rider så tänker inte jag göra allt. Lite så.
L:B, MYCKET finare på framhoppningen, han kröp inte alls på. Red lite annorlundare den här gången, höll i honom tills jag hittade avståndet sen lättade jag i handen och drev på lite och det funkade kanoners!
Inne på banan så var han också mycket finare och hoppade jätte mycket med ryggen så jah lättade lite eller nej jag donka liksom upp i sadeln på vissa språng haha söt.
Fick ett stopp på 5an, inget jag tänker klandra honom för, det var jätte halt och djupt och det var en kortkort sväng så jag tappade farten eftersom jag inte ville gå omkull så tyvärr, men han var sååå mycket finare!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Oink.
-
-
-
-
-
-
-
-
Sur häst och ryttare vid stoppet på SISTA hindret.. suck -.-

Det var alla bilder till LCn och resten kommer upp imorgon kväll :)
Och tack världens bästa Lisa Borell som följde med och fotade o hjälpte till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DE VAR ASKUL! :D



Jag har ju tagit bilderna ;)

2011-10-22 @ 18:27:38
Postat av: Anonym

TACK FÖR JAG FICK FÖLJA MED!



DE VAR ASNAJS! :d <3

2011-10-23 @ 12:08:38
Postat av: Caroline

Vad läckert schabraket blev på! Det lyser:) Söt ponny. Du får jättegärna lägga upp en bild med schabraket på din ponny på vår sida på facebook om du vill:)

2011-11-23 @ 11:00:51
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0