THE DAY LIKE ALWAYS

Nae kunde inte rida idag, så jag tog med honom efter att borstat bort 50 ton lera ut till ridhuset så gick jag 2 varv brevid honom, snarare haltade fram brevid honom.
Sen släppte jag honom så fick han gå omkring lite själv medans jag stod o smacka i mitten så han inte skulle stanna haha vilket han gärna gjorde, lat som satan när han inte behöver ;)
Det gick iallafall bra, han fick springa omkring lite också vilket jag tror uppskattades lite mer.
Det jobbiga var nog när vi skulle in och han vägrade komma, suck! Han bara sticker så fort man går nära honom så jag gick ut och stängde så kikade jag upp för att kolla om han kom, han gick 2 steg sen stannade han där!
Gaah! så gick jag in, satte mig på stolen och försökte ignorera honom vilket han också gjorde?!?
Då blev jag sur och gick in i stallet och hämtade lite havre, jo visst! Då kommer han springandes fram till mig, matvrak, suck!
Aja tur att han är söt iallafall!
Bild från vår/sommar förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0