Top 10 - önskelista

Ja det är ju faktiskt inte så läng tid kvar till jul hehe, drömma kan man ju.. Men här är lite vad jag gärna skulle önska mig, jag ska faktiskt mest önska mig pengar till USA men även till en ny sak som jag inte kommer berätta vad eftersom det inte är säkert!
Men här kommer lite andra saker jag önskar mig.
1: C.O ayr8 svart/guld
2: Svart animo kavaj
3: Anna Scarpati sett
4: Mörkblå huva till pessoa schabraket
5: Schokemöhle dunväst brun
6: Ny systemkamera
7: Orangea PC boots
8: Eastpack väska <3333¨
9: nya ridbyxor
10: Pioneer crocodile

Kommentarer
Postat av: Elin

vill också ha en systemkamera :D

2011-10-05 @ 18:02:02
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0