Weather

Det här vädret går mig verkligen på neverna nu känner jag, visst vi har ridhus och så men det är ju mycket roligare att vara ute. Idag har det typ regnat hela dagen, skitkul!
Ska till stallet så fort Anders kommer hem iallafall så får vi se hur vi gör, det blir ju antagligen att hoppa inomhus... Dumma väder! Tar nog med mig kameran, film eller system? Aja vi får se. Skulle vara kul om jag kunde få nån hoppträning på film, det var ju ett tag sen nu, får se vad Emma tycker.
Tänkte göra en liten presentation om mina djur sen, älskar mina djur ;D
Får se om jag hinner, har prov imorgon så jag måste pluggaplugga massooooor, men jag har koll på det mesta tror jag så det ska nog gå kanonbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0