WoopWoop

Började med att rida Robban, sen bytte jag häst med Emma. Tog hennes storhäst som jag ridit en annan gång också.
Skitkul att få testa rida nånting så stort hihi, det tog en liten stund innan jag fick in känslan men fortare än vad det gjorde förra gången iallafall.
Hon var fin, lyssnade skapligt haha jag ska väl inte säga så mycket eftersom det var lite svårt och väldigt ovant att rida "så mycket" om ni hänger med.
Emma tyckte iallafall det var skitkul att rida Robban, hon satt och skratta från och till och hade ett leende från ör till öra, söt tjej där ;)
Råbert skötte sig med som en liten gud, traskade på med sina fina steg och lyssnade på Emma. Nu får hon rida honom dom dagarna jag inte kan eller orkar. Hehe!
Sist jag red Quizzy, storhäst de där! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0