Yeah

Solen tittade fram, superkul! Så jag hängde med Tove ut på en skritt/galopp tur. Vi skrittade runt "kyrksamhället" haha vet inte riktigt vad området heter så det får heta det tillsvidare.
Vi skrittade i ca 25min sen tog vi lite galopp på fältet, 20m max. sen skrittade vi vidare till ett anat fält där vi också tog lite galopp innan vi skrittade tillbaka, vi var väl borta i 40 min cirka, jättemysigt men svinkallt! Jag glömde mina vantar i stallet, suck haha!
Imorgon är det dressyrträning för Affi som gäller, ska bli kul att träna för henne igen , hon är verkligen grym.
Har tränat för henne 2 gånger förut dock bara en gång med Råbban, men snacka om stor skillnad efter att ha tränat för henne.
Har letat massor med dressyrtävlingar i området men det finns ju typ ingenting just nu, så nästa dressyrtävling är KM den 30 November, evigheter kvar ju! Då har vi tid att träna oss till toppform ju, så det är väl bra. Det kommer bara bli en L:C2, vi kör på den tills den sitter solklart innan jag kan börja med att jobba in en till banai huvudet, skulle bara bli kaos om jag skulle börja med det nu ;)
blir nog ingen film imorgon eftersom jag inte vet när mamma kommer hem.. :(

Kommentarer
Postat av: Astrid

Km på skogslotten? :o det är väll i oktober?

2011-10-08 @ 07:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0