Yes please... Ohh mooooom?

Jag är verkligen en shopaholic, vill jämt ha nya saker fasten jag inte har råd.. Finns sjukt mycket snygga schabrak som jag gärna skulle vilja ha! Synd att man inte var rik och synd att allt inom ridsporten är så himla dyrt!
Jag köper ju liksom inte schabrak som jag bara ska ha till hemmabruks, känns så dumt när jag har sjukt många som jag vunnit eller fått med eller köpt för länge sen, köper jag ett nytt så inriktar jag det att ha på tävling + att det är synd att slita ut dom om man rider med dom hemma hela tiden =)
Eller dressyrschabrak skulle jag kunna ha snygga hemma när jag tränar kanske, eftersom enligt mig ska man ha VITA schabrak när man tävlar dressyr, jag tycker det är mycket "stiligare" att ha ett vitt schabrak och det finns ju sjukt många dressyrschabrak i många färger så jag skulle kunna tänka mig att ha snygga på träningar och lite sånt där.
Den här är från HV Polo, skit snyggt som jag absolut inte hade tackat nej till.. Nu har jag ju 2 schabrak i orange, eller Anna Scarpati schabraket har ju orangea inslag men ändå så det blir väl ingenting i första hand.
Ojojoj! Tycker verkligen Scapa Sports har lyckats, den är sjukligt snygg men gillar inte priset lika mycket kan man väl säga.. Till jul kanske det blir ett bättre pris om vi har tur!
John Whitakers röda sammetschabrak gillar vi också, Råbert passar ju skitbra i riktigt starkafärger eftersom han är så mörk så ni kan ju tänka er hur snygg han skulle vara i den här!
Jag har redan ett brunt och ett blått sammetschabrak från John Whitaker och jag tycker dom är skitsnygga!
Hur snyggt är inte den här då? Märket är Eurostar och man kan ju inte annat än avguda den, helt underbart!
Priset är också ganska taskigt så det får bli ett garanterat köp senare, i framtiden helt enkelt haha!
Det här gööörsnygga schabraket är från Lamicell. Just nu väntar jag bara på att få ihop tillräckligt med pengar så jag kan beställa hem det, det ligger först på "Måste köpas" listan.
Hittade en sida där det är lite rea på det så den passar ju perfekt!
Vad tycker ni, har jag bra smak? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har jääättebra smak :D Eurostar-schabraket var otroligt snyggt :D

2011-10-05 @ 18:03:36
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0