Dressyrtävlingen 3 Sep

Debuterade ju dressyrtävling med Råbert, yihuu! En LC:2!
Det var faktiskt riktigt skoj, han visste vad som gällde haha, krökte på nacken direkt när vi kom till framridningen haha söt han är!!
Det var mest meningen att se hur det var att tävla dressyr och hur han var och lite sånt, så jag tog det inte allt för seriöst, tycker det är kul när man läser på protokollet efter så man vet vad man ska träna på!
Jag fick iallafall 62,86%. Vet om lite små missar jag gjorde ;)
Men jag är sjukligt nöjd över resultatet ändå, trodde det skulle gå mycket sämre!
Kommer absolt fortsätta tävla dressyr, sjukligt kul!
Det var de! :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Henrietta

mina dressyrfjollor <3

2011-09-07 @ 23:03:12
URL: http://idahenrietta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0