Galen

Vill shoppa sjukt mycket nu känner ja! Inte okej...
Jag gör ju så att jag lägger undan en viss summa varje månad och växlar till dollar så den här månaden är redan klar, håller på att lägga undan till nästa månad med just nu så kan jag nog beställa ett till schabrak som kommer matcha bootsen, det blir nog bra!
Vet sjukt mycket saker som jag verkligen vill ha! Ska kolla med Mimmi om jag kan få testa hennes fullpannband på Råbert och se om han kan ha det. Jag har cob på honom nu men jag tror nästan full skulle vara finare i swarovski så det blir mer lutning!
Så jag har lite på gång just nu. Så den här månaden är det bara bootsen och nästa månad är det schabrak och swarovski, det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0