Jag lägger ner..

Nu är jag trött på det här!
Vissa av er sitter där och är så jäkla fega, ni sitter där bakom skärmarna och skriver så onödiga och dumma saker!
Tror ni inte jag tar illa upp? Tror ni inte att ni sänker mitt självförtroende?
Ni som tycker det är dåligt att jag inte uppdaterar lika ofta längre, det är tack vare vissa av er.. Jag delar med mig en sån stor del av mitt liv, visar er massor med bilder, bjuder på massor av bilder..
Tror ni inte att jag vet att jag har vissa saker som jag måste träna på, jag är inte bäst på allt, det har jag aldrig trott heller.
Alla har rätt till en åsikt, men jag vill inte alltid höra den!
Jag är verkligen sjukt trött på det här nu.
Ni behöver inte kommentera anonymt eftersom jag kan har en "IP adress check" så jag vet vilka ni är, ALLA ni som har skrivit massa dumt, jag vet vilka ni är.
Jag lägger ner min blogg nu, jag skriver nånting när jag känner fört, om det nu är imorgon , om en vecka, en månad , om ett år, eller aldrig.. Upp till er.
Jag orkar verkligen inte dela med mig med så mycket när vissa av er är så himla taskiga!
Förstår inte ens varför ni läser min blogg när ni verkar ha problem med mig, sjukt sorgligt.. Jag tycker verkligen det är kul, tyckte.. Men somsagt vissa av er tog den glöden ifrån mig.
Hejdå, hoppas vissa av er tog till er.. Det gör verkligen ont att få vissa saker.

Kommentarer
Postat av: Becka

Nejeee din blogg är asfin ju! FU på dom, avundsjuka bara! Fan vad onödigt att hålla på, men jag gillar din blogg skarpt och vet att jag inte är den enda ;) keep it up! :D

2011-09-02 @ 22:37:11
Postat av: Emma e

Du kan ju inte sluta blogga! <33

2011-09-02 @ 22:44:25
Postat av: Linnea Swärd

idioter som kommenterar!

Skit i dom Julide, dom är bara avensjuk på dig!!!

Du har en grymt fin häst och du är en grymt ryttare som har alla möjligheter att ta sig högt upp i klasserna, det vet dom dära idioterna, dom är fan rädd för att du ska bli stor och komma upp & dom vet mycket väl att du kommer göra det, därför skriver dom allt sånt!



Men glöm inte att du är en riktigt bra ryttere som kan komma hur långt om helst, låt inte dom trycka ner dig!



kram

2011-09-02 @ 22:48:47
URL: http://linneasward.blogg.se/
Postat av: tovearvidsson

så fucking dålig stil 6 kommentera anonymt, ja har en hälsning till dom FUCK OFF !

ta inte åt dig ett skit dom har inget liv. dom har inget bättre för sig än och klaga på dig. men dom gör det bara för dom är avensjuka på dig för du är en sån grymt cool tjej & rider som en stjärna ! ta inte åt dig ett skit om vad dom säger.

lägg inte ner bloggen .

den äger julide !

2011-09-02 @ 22:52:08
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: Saga

Även om jag inte känner dej så tycker jag det är jättetråkigt, för jag läser din blogg nästan varje dag och tycker du & din ponny är så fina tillsammans och så kul å se bilder och träningar på er verkligen.. :)

2011-09-02 @ 23:04:51
URL: http://sagahagmann.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej Julide inte sluta blogga jag tycker det är så roligt och läsa om er. Dessutom så känner jag ju dig lite. Skönt att byta stall och kunna rida året runt? ;)



Kramar från Jenny (Vilma) som stod på Bjällbrunna en väldigt väldigt kort tid!

2011-09-02 @ 23:22:16
Postat av: Amanda

Va synd :( Tycker verkligen att du borde fortsätta! För jag kan garantera att det finns fler som står bakom dig än vad det finns puckon som vill trycka ner dig.. :)

2011-09-03 @ 10:05:26
URL: http://treryttarliv.blogg.se/
Postat av: tovearvidsson

blev tvungen & skriva igen,

julide sluta inte att blogga, anmäl dom där idioterna i stället !

ta inte åt dig av idiotiska kommentarer, för du vet att du är en grym tjej som äger på att rida.

så sluta inte att blogga, jätte många som älskar din blogg. du får inte sluta & blogga !

den äger. fortsätt & blogga och visa dom där idioterna att du inte tar åt dig att dom inte får ¨¨vinna¨¨ över dig. fortsätt att blogga och visa att du inte bryr dig om dom där kommentarerna ,forsätter dom kan du polis anmäla, du får inte sluta att blogga, ok ? <3

2011-09-03 @ 10:45:22
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: emma

Du får verkligen INTE sluta, du har en sån grym blogg ju! Totoalskit i dom där nolifers! Dom är bara avundsjuka, dom tror bara att dom är något och trycker ner andra.. Du rider sjukt bra och har en underbart söt ponny så nej, snälla sluta INTE blogga! ♥

2011-09-03 @ 12:49:55
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/
Postat av: Gunwer

Stå på dig Julide. Låt aldrig andra människor trycka ner dig. Satsa vidare det är det värt. Visa alla att du är starkare än dom. Kram på dig från Gunwer

2011-09-03 @ 13:53:24
Postat av: Molly Lundell

Fy vad arg jag blir på folk som kommenterar dumma saker anonymt!!! Det betyder bara att de inte vågar stå för det de tycker! Om de ska skriva dumma saker kan de väll lika gärna skriva sitt namn!!! Så himla dumma!!! Jag tycker att du inte ska sluta blogga Julide :) <3

2011-09-03 @ 20:33:11
URL: http://www.mollymyranochcosmos.blogspot.com
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

känner med dig tjejen!

2011-09-03 @ 20:34:26
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Gaye Lundgren

Jag skriver det här också, precis det jag skrev till dig på facebook: Du är en stark tjej, låt inte människor utan liv vinna över dig. Världen är full med avundsjuka människor och tyvärr kommer du säkert att råka ut för fler idioter men det är du som bestämmer om deras kommentarer ska sänka dig eller stärka dig. Älskar dig, du är bäst ♥ Keep on blogging!!!: Mamma Gaye!

2011-09-04 @ 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0