Någon som vill...?

Jag har velat ha dom limegröna PC bootsen hela tiden men har liksom inte haft nått till, men det finns ett limegrönt schabrak som jag spanat på länge så kanske inför skaffar mig den typ nästa månad eller nått.. Det hade vart skit snyggt med bootsen till, sen igår efter att jag beställt hem schabraket från www.chevalridsport.se så såg jag att dom har utgått från sortimentet och att det bara finns 2 kvar!
Jag vill verkligen ha dom, men jag pallar inte betala 70 kr i frakt igen! Så om det finns nån i Östergötlands trakten som skulle vilja beställa samntidigt som mig så kan vi ju dela på frakten!
Det hade vart kanon!
Ballistic Overreach Boots från PC

Kommentarer
Postat av: anna persson :)

Kan kolla om jag vill köpa något :)

2011-09-27 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0