1 AUGUSTI FAN!

Vaknade här med Cassandra, eller nej. Hon vaknade halv 10... Och då vaknade jag med haha, usch, hatar att gå upp "tidigt". ;)
Gick upp och åt frukost, anmälde mig till lite fototävlingar och sen ut till stallet.
Blev ett lätt dressyrpass, Cassi red mest så jag kände bara lite på honom i slutet. Fin kille där :D
 
 
Imorgon får han skrittas 10-15 min i paddocken tror jag, samt massor som ska packas, tvättas, smörjas osv..
 
Snygga ben ponnyn fick!
Cassi och Råbert
 
Jag och Råbert :)
Fin matchning där :')
 
Tvättade schabrak som ska med till Kalmar, här har ni 2 ;)
 
HIPPOK9 schabraket som lätt ska med ;D (Ljusblått irl)
 
Inez ska låna detta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0