22 Augusti

Idag fick Råbert bara gå omkring lite, Emma gick med honom medans jag gjorde iordning Quizzy.
Han fick inte gå länge men han fick komma ut och röra på sig lite iallafall. Strechade honom också, och han är verkligen stel på höger sida, ska försöka massera honom lite vid halsen och sådär imorgon innan och efter Natalite kommer.
Hon ska komma och rida Råbert imorgon för nästa vecka flyttar hon tillbaka till Uppsala och hon har ju ridit Råbert en annan gång och hon var så glad så jag frågade om hon ville komma imorgon igen och rida.
Så blir inte så jätte hårt pass imorgon. Han var lydnads hoppa lite på Fredag istället :)
 
 
Bild från förra tävlingen då vi knep en andra plats i LB där MHPC ingick och i själva cupen kom vi 4a! :D med hela 50poäng, stolt!

Kommentarer
Postat av: Lina Steén

Hej Julide!
Jag såg att jag hade fått en kommentar av dig på bloggen, men jag kunde inte läsa den för jag råkade ta bort inlägget, hm klumpigt av mig. :)

2012-08-22 @ 22:08:00
URL: http://linasteen.blogg.se/
Postat av: Lina Steén

Har lagt in inlägget på nytt nu igen iallfall :)

Svar: Tja, jag skrev att det var sjukt snyggt! :D:D
Julide Yoldas

2012-08-22 @ 22:08:18
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0