Åh

Finns så himla mycket fint nu på hästfronten, verkligen super sugen på att införskaffa min massa nytt till både mig och Råbert!
Dock tar det väl lite stopp när man är lite smått pank haha! Och så sparar jag till nya stövlar också!
Hoppas innerligt att någon vill köpa mina stövlar omgående så jag har pengar till nya, ska visa i ett annat inlägg vilka det står emellan just nu!
 
Men iallafall, Kingsland har ju fått in väldigt mycket fint nu (som säkert alla bloggare har sagt, haha!).
Men jag har fastnat för lite saker som tyvärr får vänta. Somsagt, det är mycket annat som står först i kön just nu ;)
 
Den här, vill jag verkligenverkligenverkligen ha! Tycker den är sjukt tuff, liksom ett " K " mitt på tröjan, haha så jag! ;)
 
Den här färgen (<333333) ÄLSKAR JAG, och att man kan vända på den?! HUR BRA?
Love.
Haha minibild, men jag tycker mössan är jättesöt!
Den införskaffar jag mig om jag fixar västen, har inget som passar dom färgerna annars :(
 
Nu har jag visat det jag VERKLIGEN VERKLIGEN vill ha, sen finns det ju mycket mer som jag gärna hade velat ha också men är WAAAAAY TO EXPENSIVE haha! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0