Första tävlingen med Råbert :D

Första tävlingen men Råbert var i Juni 2010. På NFK.
Skulle endast hoppa en LD och LC,
LD: Det var en stilhoppning men jag satstade mest på att ta mig runt. Hade ju liksom somsagt aldrig tävlat honom innan så jag visste ju inte hur han blev på tävling.
Men vi tog runt, vet att det kändes jättebra, då han lyssnade och tyckte det var roligt!
Tyvärr kom jag precis utanför placering eller någonting sånt. Men jag var så glad över en fin runda :)
 
LC: Där var jag bara ute efter att ta en dubbelnolla, tänkte inte satsa någonting utan bara runt med stabil galopp.
Självklart ökade jag ju lite i omhoppningen och kortade av vissa vägar lite, för det är ju ändå tävling och jag ville veta vad ponnyn kunde haha!
Men vi gick in och dubbelnollade och hamnade på 6:e plats!! Minns hur himla glad jag var. Kände redan då att jag hittat rätt häst för mig, någonting att jobba med, en underbar ponny som verkligen tyckte det var roligt och hade viljan :)
 
Tyvärr har jag ingen bild där ifrån på den här datan men kan nog fixa det någon gång!!
Hittade en annan bild, fast från Hageby RK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0