Råbert

Tog moppen till stallet, fick även Mimmi att komma ut dit hihi :D
Gjorde iordning allting och precis när jag var klar med allt kom Mimmi, så vi gick och hämtade pluttponnyn i hagen.
Gjorde iordning honom och gick ner till stubbåkern (<333333), måste verkligen ta vara på den lilla tiden som man kan rida där!
Kände att han hade lite krut i kroppen efter att ha vilat både igår och i förrigår.
Han va lite stel och så, men började släppa mot slutet. Mimmi red också lite, red igenom honom tills han verkligen släppte. Jättekul när hon rider honom för han blir verkligen sjukt fin, verkligen!!
Ska få henne att rida honom lite då och då haha! ;)
Men det är verkligen kul att få se honom från marken när han är sådär fin!
 
Vi fotade en hel del men det ligger på Mimmis kamera så jag väntar på att hon ska komma hem och lägga upp dom finaste på bloggen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli spännande att se bilder :D

Svar: Hihi, jag säger desamma. Jag hat själv inte sett dom ännu! Så jag hoppas Mimmi kan ta och komma hem nu!!! ;)
Julide Yoldas

2012-08-20 @ 21:19:56
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0