Schockemöhle Sports

Oh, älskar verkligen Schockemöhle, sjukt snygga saker, mycket stilrent och sådär. Kommer veerkligen köpa produkter från dom till min storhäst sen!
Har ju mitt Orangea schabrak och det mörkblåa fleesetäcket från dom och jag älskar dem verkligen!!
 
Ska verkligen köpa de orangea täcket till min blivande häst, skulle köpt den till Råbert men minsta storleken är 135 :( Så bliver verkligen att införskaffa mig ett sånt sen!
Vad tycker ni om deras saker? Och har ni någonting från dom?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätteeeeesnygga grejer!:D Jag äger inget av dem, håller mig till JW och Kingsland, hehe.. Fast jag har ingen häst heller, och det är hästsakerna jag är störst fan av ;)

2012-08-23 @ 19:26:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0