Svar på fråga

Asså ursäkta men vad är det för idiot som skriker "ben!!!!!!!!!!!!!!" 588 GÅNGER??! Jävla snobb som tror hon är bäst eller?
 
Svar : Jadu, det är Inez som skriker. Jag sa åt henne att påminna mig om det, eftersom jag har väldigt lätt ibland att sluta använda benen, eller jag kan slappna av för mycket och han är en ponny som man behöver rida med mycket ben. Tack vare henne har jag fortsatt rida hela tiden, genom hela banan, flera gånger. Kan till och med vart så att " aha! benen " och så har jag ridit. För slutar man rida honom så är det väldigt lätt att man får ett stopp eftersom han är en sådan ponny som känner sig trygg hos sin ryttare, eller hur man nu ska förklara. Så nej hon är ingen jävla snobb som tror hon är bäst, hon gjorde precis det jag sa åt henne att göra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0