For one more chance to hold you close.

Hallu!

Vaknade imorse och mådde inte alls bra så jag stannade hemma. Gick och la mig direkt efter jag pratat med mamma och vaknade vid halv 11 igen.
Mådde lite bättre då, tabletten hjälpte väl. Plockade iordning lite i rummet och skruvade ner ett skrivbord (jisses vad slut jag var efter det.. Jag har hört att man ska ta det lugnt när man är sjuk, hehe)
Behövde en förändring, skiter i hur förändringen skulle vara utan jag gjorde det jag kunde och möblerade om i mitt rum. Förändringar kan vara bra, enkelt och bra. En förändring utan käft, much better.
Tycker att det blir mysigare i mitt rum nu, flyttade sängen och lite så.
 
Har legat i sängen i ett par timmar nu, såg klart en film jag börjde kolla på sent igår kväll, mysig var den, lite för mysig.
 
Funderar på att titta på en till film, finns inte så mycket annat att göra, måste ju vila så jag blir frisk inför helgen. Mer om det senare. Bye.
 
Knasbild, fahdsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0