Klockan är 04.27 nu när jag skriver rubriken.

Jag är trött och sjuk. Flög just genom hela rummet när jag skulle gå och stänga dörren. Mamma hade tydligen ställt hundens tallrik på golvet vid min säng, den är inte lätt att se när det är bäcksvart i mitt rum.
Satte iallafall ena foten på den och då gled den samt min fot iväg, eller hur ska man förklara? Hann ju bara få ner ena foten... Sen helt plötsligt låg jag på marken vid dörren ( 2m ifrån sängen, FATTAR NI HUR LÅNGT FRAM JAG KOM????)
Dampa i knät i marken, man blir ju sådär extra glad en dag som den här. ÄR ÄCKLIGT SJUK, ÄCKLIGT RASTLÖS, KÄNNER MIG ALLMÄNT ÄCKLIG. Fy. Hoppas ni skratta, fu...

Jaja dags att sova, tog mig 5 min att skriva allt det här, natti!

Bjuder på en bild, vdlslfksöskdls konstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0