28/7

Hmm, ja ni!
Vaknade vid halv 11 eftersom Lisa skulle komma och vi skulle åka och bada. Det stod att det skulle vara jättefint väder och allt, och självklart var det mulet... Vi sket i det och åkte och badade iallafall. Sjukt kallt i vattnet säger jag bara...
Självklart så simmade det en orm mot oss precis efter att jag gått upp i vattnet, så Lisa som var kvar i vattnet stänkte lite vatten på den så det inte skulle komma.. Då dyker den under vattnet. 2 sek senare börjar Lisa skrika, haha! Då den simmade mellan hennes ben!!!! Fyfan, jag hade dött om det var jag, fyyyyyfan!
Lisa och jag haha! Frös som satan!
Jag är brun hehe.
Lisa är inte brun <3 hihi
Haha sen åkte vi hem och gjorde iordning oss för att åka till Råbert.
Hoppade lite, Lisa fick oxå testa honom lite.Såg jättebra ut. Kändes sådär för mig, han har inte hoppat på länge och jag har inte hoppat på länge.
Men det gick, han hoppade i alla lägen även om han kom lite taskigt på, han är så snäll och duktig!
Lisa och Råbert
Jag och Råbert ( Nedan )
 

Kommentarer
Postat av: Lisa borell

Haha, jag är ju superbrun! Tack Julide. Du är bäst! <3

2012-07-30 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0