Don't

Gick och la mig sent imorse(?) haha, klockan 4 och det ska man inte göra om man inte får sova till 2, minst 2! Blev väckt halv 12 och usch, hemskt. Hoppade in i duschen direkt så jag vaknade till lite.
Gjorde mig iordning och åkte ner till stan med pappa för att äta brunch :D
KEBAB <3
Eftersom jag ska till Rebeccas sommarställe imorgon så ska vi fota massor, alltså behövde jag en svart eyeliner, har bara en svart med glitter och aa, inte samma sak, ser så.. Glittrigt ut med den jag hade.
 Så jag hittade en på Åhlens för ynka 45kr. Blir bra!
 
Sen dum som jag är gick jag och kollade lite i några affärer och hittade en jäääääättesöt byxdress, fast med shorts. Fattar ni? AS SÖT, vit med svarta prickar.. Hihi, tyvärr har jag inte kameran här hos pappa så ni får se i veckan någon gång. Den var inte så dyr så det kändes okej att köpa den, fick för mamma också, eftersom jag gjorde det med pengarna jag skulle betala av henne med ;)
Snart ska jag ner till Vasaparken och träffa vänner, Mimmi tar med kameran, och jag är sugen på att filma, vara oseriös och skratta, så vi får väl se vad som händer! Haha..
 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0