Easy

Godmorgon,Goddag, Godkväll!
 Mysig dag blev det iallafall. Lisa kom lite över 12 och vi gick och plockade jordgubbar! Mums, men självklart började det ösa ner regn när vi plockade, suck -.- Så vivar genomblöta när vi kom hem..
 
 
Åkte senare ut till stallet, kameran var med, dock trodde vi att vi var tvunga att rida i ridhuset med tanke på det enormt stora svarta molnet över oss haha! Men icke! Det blev sol och vi kunde vara i paddocken där det blev finafina bilder! Lisa red först och det såg verkligen as bra ut. Älskar att kunna se honom från marken, se honom röra sig, hur fin han är i formen och i allt! Åh blir så glad! :D
 
När vi kom hem åt vi glass med våra plockade jordgubbar, mmmmmh..
Åkte till pappa vid 7 och nu sitter jag här i pappas lägenhet, ätit gott, chokladbollar och chips väntar, BAM!
 
 
 
 
Mimmi var nyss i stallet, hon gav mig en fin bild på min fina mysiga och rena ponny, hon sa även att hon inte tänkte hjälpa mig att borsta imorgon, tack där!

Kommentarer
Postat av: Emma.m

Förväntade mig en kommentar om min otur, eller tur? ;)

2012-07-15 @ 22:52:42
URL: http://emmamohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0