Hej!

Ja, jag lever faktiskt!
Igår eller.. Klockan är halv 3 på natten, så jag antar att det blir i förrgår.. Så kom jag hit till Rebeccas landställe.
Vi hade inget internet då, därmed att jag inte bloggade något. Vi har iallafall haft skitkul, som vanligt ;D
Har spelat in massa knasiga filmer, fotat oändligt mycket och ätit.. Eller jag har iallafall ätit massor :'D
Igår, idag eller vad det nu blir.. TISDAG, så gick vi till ICA, 1,5 mil för att köpa rosa färg så vi kunde göra dip dye. HAH! När vi kom dit, så fanns det ingen jäkla färg :( Så vi satt och tjura en stund och ringde till Rebeccas pappa. Vi åkte till en annan ICA 1 mil därifrån, fanns inte där heller haha. Gick till en frisörsalong där vi hittade färgen, wuhi!
Haha faktiskt blev det skitsnyggt! Men jag har beslutat mig för att klippa av de mesta av håret nu, pga att det är så SJUKT slitet att det ser hemskt ut.. Så ja, mer om det någon annan gång :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Enjoy, kommer komma minst en varje dag nu till på söndag. Så följ mig på yt, för det är inte säkert att jag kommer kunna blogga eller liknande ;)
Heter julidey på yt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0