Idagså!

Vaknade hemma hos Mimmi, vid 10. Packade ihop mina saker Connemara SM!
Vi var där till 2 typ haha, måste iallafall gratta Hanna Åhman som vann för kat D! :D
Sjukt kul!
 
Därefter åkte jag och Mimmi hem till mig, pluggade lite, käkade och kelade med mini bebis!
Åkte till stallet och red ett pass i ridhuset, sjukt mysig ponny jag har. Jättefin, hade även dressyrspöt på första gången på länge. Kul att hans uppmärksamhet höjs och han lyssnar på minsta lilla med tex skänkeln. Använder knappt spöt, bara duttar det lite vid flyttningar osv. Kul att han inte skenade iväg med mig iallafall (Ponnyn har varit sjuuuuukt spö rädd!)

Mimmi fotade också, bilder kommer väl sen när jag får dom (;
Så länge kan jag bjuda på en gammal.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0