Oj

Förlåt att jag inte bloggat men det har varit så mycket nu, har varit hos Rebecca, hon har varit här så jaa..
Förhoppnngsvis blir det mer och bättre bloggning nu i veckan, vi hoppas på det iallafall!
Ja vad ska jag skriva? Jag har klippt av mig håret, haha eller inte allt! Men det är över axlarna iallafall, ni får se någon dag ^^
Har lite söta bilder på Råbert på min data som är hemma,Rebecca knäppte ett par stycken som ni kan få se imorgon.
Vi orkade inte heller göra fler videor som vi sa att vi skulle, dåligt väder och inga idéer ;/
 
Juste! den 19e åker jag till turkiet :o
Är borta 7 dagar bara, Mimmi kommer förhoppningsvis blogga lite här och så kan jag vara snälla och göra några tidinställda, om jag kommer på nåt att skriva vill säga. Kommer inte ha något internet där :(
Kommer bli sjukt skönt att bara åka iväg och sola, bada, äta go mat och bara va. Pappa jag och Atilla som åker :D
 
 
Idag får iallafall trollponnyn vila, imorgon får han gå ett pass i paddocken, kanske ett par språng på några hinder, Tisdag ska jag försöka komma ut i skogen, Onsdag ska han skritta och trava lite och på Torsdag är det tävling! :)
Heda har en kvällshoppning som jag nämt tidigare, han ska alltså gå LB & LB, ska bli mega kul!! :D
Bjuder på den här bilden från Rebeccas land :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0