Plans

 Imorgon då.
Mamma kommer hit och lämnar min moppehjälm, sen drar jag ner till stan och äter med pappa och bror.
Halv 3 kommer Mimmi och hämtar mig och vi drar till Söderköping, bada i Klarsjön. Hoppas vi hittar på moppen :D
Ska bli mysigt hihi, äta lite där osv.
 
 
När vi är klara där så drar vi hem till mig så jag kan byta om sen drar vi till Råbert, antar att Mimmi fotar. Hon gillar ju nämligen att göra det ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra med honom imorgon, men tror jag ska ha lite cavaletti bommar och lite andra övningar. Tror det skulle vara bra :)
 
 
Gammal go bild

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var provet svårt, vad var det för typ av frågor? Hur pluggade du innan provet, vad var det som du pluggade på? :)

2012-07-16 @ 14:00:59
Postat av: Elin

Var har du köpt den jackan?:) Vet du om den säljs fortfarande?

Svar: Köpte den för ett par år sedan på NHS och jag tror inte den säljs längre tyvärr :/
Julide Yoldas

2012-07-19 @ 11:18:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0