Rubriker suger för de som inte har fantasi

Framtid, ja hur sjutton ska min framtid se ut? Om jag tänker långt fram så tror jag helt ärligt inte att jag kommer hålla på med hästar, det är med en hobby liksom. Jag skulle helst av allt vilja bli en läkare, hålla på inom sjukvården, och det kan inte vara lätt att ha en häst då samtidigt liksom. Bara för att jag säger och drömmer om det betyder det ju inte att jag klarar av allt, sjukt mycket plugg och det är väääääldig svårt att komma in på sådana linjer. 
Jag har alltid varit en sån person som tänker långt fram hela tiden, svårt att leva i nuet liksom haha!
Vem vet, jag kanske vill bli kock om 3 år? (skulle inte tror det, bara ett ex.) 
 
 
Jaja, om jag tänker fram ett år bara nudå. I februari/Mars kommer vi kolla efter en storhäst. Råbert ska inte säljas utan vi ska försöka hitta någon annan som kan ha honom på foder eller om vi hyr ut honom. Får se helt enkelt. Ni behöver inte kommentera något om just det, för det är mitt val och ni har ingenting med det och göra :)
 
 
Vi får se helt enkelt hur det blir, jag vill iallafall ha en storhäst som är lite mer "sport modell", lite som Råbert, kort över rygg och så. Inte en alltför maffig storhäst. Men typ 165-167 i manken.
Den ska vara kring 7-10 år eller något liknande, behöver inte ha gått så högt. 110-120 kanske? Bara att man ser att den har kapacitet för högre.
Somsagt, det är mina drömmar och framtida planer. 
 
 
 
2 bilder när jag red  Emmas sorhäst Quizzy :)
 
Och en söt bild på mig och min lilla bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0