Shopping, like a baws!

Ja.. Som ni kanske märkt så älskar jag att shoppa. Dock är jag stenpank, haha ni anar inte! Jag är skyldig mamma "lite" pengar efter USA resan.. Orkar inte! En hel sommar nu utan pengar, wiho...!
 
Iallafall, lite konstigt är det nog allt, vissa perioder får jag värsta suget efter hästprylar och sånna saker, och ibland är det bara kläder som gäller. Jag shoppade ju lite hästprylar nu när jag var i USA, innan hade jag nog inte köpt något sen typ December?
Nu är jag inte heller ett dugg sugen på att köpa mer saker till Råbert eller till mig själv inom ridningen, har redan sjukligt mycket stuff så det är inte sant, sålde ju lite små stuff innan jag åkte också.
Nä jag vet inte riktigt varför jag skriver det men aa. Så är det!
Fast jag sitter ju inte och kollar på nya hästprylar så det kan ju vara därför också, det enda jag skulle vilja ha är en ny hjälm. Inget annat faktiskt. Knäppt!
 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, har ni knäppa idéer om vad jag ska skriva så släng in en kommentar, skadar aldrig.. Inga idéer = Inget bloggande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0