Skriver några fina meningar

Då kommer Julide hem idag och jag ska inte skriva något mera här :) Hoppas på att hon kan uppdatera er, antagligen får jag agera fotograf så hon kan lägga upp bilder i alla fall på henne och Råbert.
 
Jag vill bara förklara för er vilken underbar person Julide är. På sista tiden har jag nästan bara träffat henne och gjort saker. Jag har en massa vänner, men ingen är som henne. Jag är väldigt bra kompis med en till tjej, sen är det Julide. Det är dem 2 som jag tycker är roligast och det är dem jag helst vill umgås med. Sen har jag vissa kompisar som jag också gärna är med, inte så att jag bara gillar dessa 2. Men jag gillar när personer pratar, skrattar och inte är blyga.
 
Vi har bara känt varandra i ett år, men det känns inte som så. Känns mera som att vi känt varandra hela livet. Ja, väldigt glad över att känna Julide och det finns nog ingen skönare person som jag känner i alla fall. Så, den som säger att Julide är dum är nog riktigt dum själv, haha. För hon kan inte vara dum, eller jo, fast i så fall finns det en bra anledning.
 
Sen har hon en jätte go ponny också som är lika snäll, dock inte lika galen ;) Puss och hej, jag finns på www.mimmiruno.blogg.se
 
/Mimmi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0