Tävling

Idag somsagt var vi och tävlade i Heda. Måste börja med att säga att jag älskar deras underlag och deras underbart stora ridbana!
Hoppade LB & LB, har inte tävlat sen 3e Juni hihi.
 
 
Iallafall, han kändes klockren på framhoppningen, han var verkligen taggad! Det kände man när han flög upp i luften mot hindrena ibland haha as söt!
Gick in på banan och satte en dubbelnolla, klockrent! Gick verkligen att reglera honom hela tiden. Lekte lite i omhoppning och svängde massor hihi! Räckte till en 2:a plats! Tror det skiljde en hundradel mellan mig och 1an, haha lite surt! Men jag är iallafall sjuuukt nöjd!
 
 
Andra LB:n kändes han SÅ mycket bättre, sprången vart stora och fina, ae gud! Han var bara klockren. Självklart är jag dum nog och glömmer göra en halvhalt till kombinationen (Som var sista i grunden), så det gick för fort och hamnade helt fel, tyvärr ett stopp, kom över det andra gången. Men så sjukt sur när allt kändes så himla bra och så blir det en liten ryttarmiss.. Aja, jättenöjd!
 
 
Kan inte sluta skratta åt hans fula knoppar hahahahahah! stackarn <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh ni är så bra Julide, grattis!!!

2012-07-13 @ 12:42:03
URL: http://wilmaklemedsson.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad har du för träns :D?

2012-07-13 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0