Tjaaa

Mamma väckte mig, hon sa "Kattungen är tillbaka, kom!!!" självklart flög jag upp ur sängen haha!
Först trodde jag hon såg i syne eftersom jag inte såg nån kattunge.. Men sen såg jag den med mina egna ögon, snacka om att vi var glada efter mycket om och men när vi lyckades locka in den :'D
 
 
Efter det åkte jag och mamma till Linköping för att jag skulle skriva moppe provet.. FÖR ANDRA GÅNGEN! Suck..
Och ni som frågade om provet var svårt haha, ja ;) Nej men jag fick 51 rätt sist och man behövde ha 52 (snacka om jääääkligt sur tjej efter det)
Men nu fick jag 59 och blev godkänd. Plugga på säger jag bara! Jag skärpte till mig iallafall ;)
SÅ nu har jag iallafall fått det, sjukt kul! Åkte omkring på Mimmis moppe i stan idag hihihi!
 
Åkte ut till stallet på kvällen tillsammans med Mimmi och jag testade att rida i dressyrsadeln, sjukt länge sen jag red i den eftersom jag inte tycker om den. Framåtlutad och skänklarna åker bak, precis så blir det i den! Så jag testade att lägga Mimmi fårskinnspadd under sadeln. Snacka om skillnad, blev mycket bättre. Så tänker köpa den av henne hhohi!
 
 
 
 
 
 
 
Här ovan ser man lite hur man hamnar i sadeln, mycket bättre nu iallafall haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev ganska många :D
Har några på Mimmi och Råbert med, dom får ni se senare :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så fina ihop!:D

Svar: Awe, tack!!! :'D
Julide Yoldas

2012-07-31 @ 10:37:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0