Tjolahopp

Hej, jag heter Julide och jag är väldigt fantasilös när det gäller att blogga nu för tiden. Det roliga är att jag är nog den mest spontana människan som finns.. Kanske inte den MEST spontana, men jag är himla spontan.. Random!
 
 
När vi ändå är igång med den här fina söta beskriviningen så kan jag ju lika gärna fortsätta beskriva mig, var nog nåt år sen sist.. Mycket som förändrats I guess!
Iallafall, jag heter Julide Yoldas (U didn't know that) och är 15 galna år. Jag har en söt liten ponny som heter Cadfach Rhufeinaidd (U didn't know that either) och han är 9 söta år, men han är alltid 6 år som han var när vi köpte honom, för mig iallafall. Vi har startat upp till LA+5, satsar på fina rundor i LA nu iår så får vi se vad som händer :)
Jag bor iallafall på landet, i den torra lilla staden Norrköping. Råbert bor 5 min med bil ifrån oss.
Vet inte vad jag ska skriva mer... Haha, vad var det jag sa? Vad mer kan jag berätta?
Jo, jag älskar att fotografera. Har 2 fina systemkameror. En Nikon D60 och en Nikon D5100. Tror jag ska sälja Nikon D60, om det är någon som är intresserad!

Jag är en glad och galen brud som gärna hittar på saker hela tiden, åka iväg och göra spontana saker. Måste säga att jag är ganska blyg när det gäller att träffa nya människor, fattar inte det själv. Så knäpp som jag är.. Kanske är därför? För att jag är så knäpp. Nej nu vet jag inte vad jag skriver. Back to the normal!
 
Men jag älskar att få nya vänner, men så fort man varit med mig en stund så är jag helt "normal", alltså inte normal så utan jag är pratglad, väldigt pratglad.. Helt sjukt egentligen! :D
Jag älskar te.x när folk vågar komma fram på tävlingar osv, hälsa, prata, fråga osv!
Och ingen behöver vara rädd för mig, inte egentligen, jag kanske ser jätte farlig ut men jag är inte det, bara jag som tror det ;)
Hahah, ni som läste inlägget, ni fattar nog vad jag menar med när jag säger att jag är knäpp, hela sättet jag skrivit på är verkligen jag, helt ute och cyklar ibland ;)
 
Sitter vid fel data så kan tyvärr inte lägga upp nån knasig bild som beskriver mig, så denna får väl duga.
Lägger upp en på söt ponnyn under här!
l
l
v
 
 
 
 
P.S, Mimmi är en korv och Inez är lika galen som jag.
Och Emma är AWESOME och även legen, wait for it dary... LEGENDARY!
 
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

KORV :D
Love u <333333333333

2012-07-01 @ 00:45:12
URL: http://mimmiruno.blogg.se
Postat av: Johanna Grant

Du vet vem som köper ditt scapa när du säljer det!

Svar: Haha, absolut! Dock är det redan en kille som hört av sig och frågat, typ Flex eller något sånt hette han? :o;D
Julide Yoldas

2012-07-01 @ 20:26:25
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Johanna Grant

Hahaha du är knäpp! ;)

Svar: Måste hålla med dig där ;D
Julide Yoldas

2012-07-03 @ 15:06:33
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0