Wieee

Åh vilken rolig dag jag har spenderat med Mimmi!
Haha vi vaknade vid halv 12, oherre! GUD VA VI VAR TRÖTTA...
 
Åt frukost och åkte sedan direkt hem till mig för att gå ut med min hund eftersom min bror inte va hemma och mamma och Anders jobbade. Efter det drog vi ner till Avantia Fritid (Häst affär) och hälsade lite på Emma och Carro samt dreglade över allt underbart fint dom hade :(
 
Jag testade även ett par sjukt sköna vanliga läderstövlar som jag tror jag kommer köpa i vinter någon gång hihi.
Mimmi köpte strumpor haha, jag kollade på ett skitsnyggt Schockemöhle täcke som jag var väldigt sugen på att köpa (ganska så omöjligt när man sisådär har typ, 20 spänn i plånkan? ;)
Skickade bild till mamma på det bara för att det var så snyggt hihi och som världens bästa mamma hon är så säger hon att jag får det <333333 (som ni såg i inlägget innan!)

Sedan åkte vi vidare till Hööks, City Gross och även Granngården haha, men vi hade kul! Verkligen :D
 
Åkte ut till Råbert sen, jag och Mimmi red runt kyrkan en sväng. Var ute ca 45-50 min. Jättemysigt!
Råbert blev jättesur på mig för att jag tvingade honom att gå förbi en "hallonskylt" haha herregud!! Han vägrade gå framåt efter att vi bråkat oss förbi den där, han vände hela tiden, och var allmänt sur haha as söt! Han gav sig efter ett tag och bara traskade på som vanligt ;) Jag och Mimmi fick oss ett gott skratt iallafall! :)
 
Gammal go bild som Mimmi fotat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0