2 horses

Red både Råbert och Quizzy idag, haha jättevarmt var det också, ävem fast att jag red första hästen vid 7 och den andra vid halv 9? Haha kokade upp!
Men kul var det, känner att träningsvärken är påväg, mes jag är då ;)
Båda hästarna skötte sig.
Råbert var verkligen skit fin, började med att rida fram utan stigbyglar. Sjukt bra träning men sjukt jobbigt, så red inte så länge.
Men han lyssnade jättebra och gick i bra form i stort sett hela tiden :D
Quizzy var också jättefin, lite ovant är det ju allt att rida en sån stoooor häst när man i vanliga fall har plutt Råbert ;) Men det börjar ta sig! Lärt mig massor iallafall :)
Har en hel drös med bilder, lägger absolut inte upp alla för det orkar jag inte ^^
(Nya sponsor schabraket och pikéen!)
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0